Ułatwienia dostępu

Lektura w pudełku zamknięta - "Akademia Pana Kleksa"

 13.12.2023r. uczniowie z klas 4A i 4C wykonali  specjalne szkatułki lekturowe nawiązujące dolektury i  w ten sposób przygotowali się do IMG 20231213 0856581IMG 20231213 0857051omawiania utworu „Akademia Pana Kleksa”. W środku znalazły się przedmioty, własnoręcznie zrobione postaci i rysunki, które wiążą się z treścią lektury. Uczniowie efekty swojej pracy uwiecznili na zdjęciach.

 

Wykorzystany sprzęt:

  • karta pamięci: SanDisk 256 GB,
  • aparat fotograficzny Panasonic LUMIX DC-FZ82

Zadanie z projektu "Laboratoria przyszłości"- język polski „Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa” - projekt SZAFA

11. 12. 2023r. uczniowie klasy 5b podczas omawiania lektury „Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa” wzięli udział w projekcie SZAFA. Zadaniem IMG 20240105 094329 1uczniów było zaprojektowanie i wykonanie niezwykłej szafy, która w magiczny sposób przenosiła bohaterów książki do innego świata.IMG 20240105 092410 Projekt mogli wykonać dowolnie, ograniczała ich tylko własna wyobraźnia. Uczniowie bardzo starannie podeszli do zadania. Ich prace charakteryzują się ogromną fantazją i pomysłowością. Wewnątrz szafy uczniowie umieścili ubrania, na których opisali swoje wrażenia, na drzwiach pojawiły się informacje o bohaterach, a na zewnątrz wiadomości o świecie rzeczywistym. Do zadania uczniowie podeszli z wielkim zapałem i chęcią. Ich prace zachwyciły pomysłowością i sposobem wykonania. Wszystkie szafy są wspaniałe!!! Brawo! Efekty pracy uczniów można było zobaczyć podczas wystawy prac na korytarzu szkolnym.

Klasa 5 B przygotowała projekt pod kierunkiem nauczycielki języka polskiego, pani Kamili Gwóźdź. Dokumentacja fotograficzna powstała dzięki wykorzystaniu aparatu zakupionego w ramach programu „Laboratoria przyszłości”.

 IMG 20240105 092534  IMG 20240105 091423 1 1  IMG 20240105 091646 1 IMG 20240105 091852 1  IMG 20240105 092410 1   IMG 20240105 091923 1

Zadanie z projektu "Laboratoria przyszłości"- język polski

 Gry planszowe na podstawie „Chłopców z Placu Broni” - język polski, 16.02.2024r.

IMG 20240105 094329Okazuje się, że praca z lekturą obowiązkową nie musi być nudna. Kończąc omawianie lektury Ferenca Molnara pt. „Chłopcy zIMG 20240105 091423 1 Placu Broni”, ostatnie trzy lekcje w klasie V b poświęciłam na realizację projektu edukacyjnego. Uczniowie stanęli przed niezwykłym i dość trudnym wyzwaniem – tworzyli na podstawie lektury grę planszową. Piątoklasiści zgodnie z otrzymanym wskazówkami zaprojektowali i wykonali gry, wykazując się przy tym znajomością treści powieści, ale także kreatywnością i zdolnościami plastycznymi. Przygotowane przez zespoły planszówki były bardzo pomysłowe, dopracowane pod względem strategicznym i estetycznym. Na trzeciej lekcji języka polskiego odbyły się koleżeńskie rozgrywki, które sprawiły wszystkim nie tylko wielką przyjemność, ale były też doskonałą formą powtórki z lektury. Gdy gry oraz instrukcje zostały wykonane, nadeszła pora, aby zasiąść do rozgrywek! Dzieci grały nie tylko w swoje planszówki, ale również w te, które przygotowały inne grupy. Projekt bardzo pochłonął uczniów i udowodnił, że wiele treści można przyswoić, jeśli zadanie jest ciekawe i daje dzieciom możliwość wykazania się pomysłowością.

Spędzenie dodatkowej lekcji w towarzystwie „Chłopców z Placu Broni" radości i satysfakcji zarówno mnie, jak i moim uczniom. Klasa 5 B przygotowała projekt pod kierunkiem nauczycielki języka polskiego, pani Kamili Gwóźdź.

Dokumentacja fotograficzna powstała dzięki wykorzystaniu aparatu zakupionego w ramach programu „Laboratoria przyszłości”.

 IMG 20240105 092128  IMG 20240105 091729 IMG 20240105 094240  IMG 20240105 091646  IMG 20240105 091252 2  IMG 20240105 091557   IMG 20240105 091759  IMG 20240105 092021

Warsztaty Slime

3Dnia 4 marca 2024 roku odbyły się warsztaty tworzenia slime w klasie 2b. Podczas warsztatów uczniowie mieli okazję nauczyć się przygotowywania slime krok po kroku. Dzieci miały możliwość eksperymentowania z różnymi proporcjami składników, aby uzyskać różne tekstury i kolory slime. Podczas warsztatów panowała atmosfera pełna zaangażowania i radości. Uczniowie z zaciekawieniem eksperymentowali, tworząc własne kompozycje slime. Po zakończeniu warsztatów każdy uczestnik mógł zabrać ze sobą własnoręcznie wykonany slime. Warsztaty slime okazały się nie tylko świetną zabawą, ale również doskonałą okazją do zdobywania wiedzy chemicznej w sposób praktyczny i zainteresowania się nauką poprzez eksperymentowanie. Dzieci opuszczały zajęcia z uśmiechem na twarzach, zachęcone do dalszego odkrywania tajemnic nauki.
Warsztaty zostały uwiecznione na zdjęciach wykonanych aparatem pozyskanym w ramach projektu Laboratoria Przyszłości.

 1  2  4  5  6

Walentynki w klasach 1-3

IMG 114 lutego w klasach 1-3 odbyły się walentynki pełne radości, uśmiechów i miłości. Uczniowie przygotowali własnoręcznie wykonane kartki walentynkowe, ozdobione serduszkami, kolorowymi wstążkami i wyrazami miłości. Atmosfera w klasach była pełna entuzjazmu i pozytywnej energii. Poczta walentynkowa rozniosła walentynki dzieciom. Każdy był podekscytowany i niecierpliwie czekał na swoją walentynkę. Wnioski są jasne - Walentynki w klasach 1-3 były niezapomnianym przeżyciem, które umocniło więzi między uczniami, uczyło wyrażania uczuć i przypomniało, jak ważne jest kochać i być kochanym.
Poczta walentynkowa została uwieczniona na zdjęciach wykonanych aparatem pozyskanym w ramach projektu Laboratoria Przyszłości.

 IMG 3  IMG 2

Walentynki

IMG2W naszej świetlicy dzień Św. Walentego zamienił się na tydzień Św. Walentego, który upłynął w atmosferze pełnej miłości, przyjaźni i ciepła. Świetliki poznały kilka faktów z życia św. Walentego, jego historię, a także dowiedziały się, jak obchodzi się Święto Zakochanych w Polsce i na świecie. Z tej okazji jak co roku zostały zorganizowane WARSZTATY WALENTYNKOWE. Wychowankowie świetlicy z wielką ochotą i zaangażowaniem tworzyli: serca z masy solnej, słoje pełne kolorowych serduszek, plecionki walentynkowe oraz kartki okolicznościowe, które wysyłali do swojej sympatii „Pocztą Walentynkową”. Wykonane prace stworzyły przepiękną dekorację naszej świetlicy, a dzięki aparatowi fotograficznemu, zakupionemu w ramach programu Laboratoria Przyszłości, mogliśmy je uwiecznić na zdjęciach.

 IMG 7  IMG 8  IMG1 IMG4  IMG 6 

 

BIP

bip logo

Inspektor Ochrony Danych

Obraz autorstwa ibrandify na Freepik

RODO

Obraz autorstwa ibrandify na Freepik

Deklaracja Dostępności

Obraz autorstwa ibrandify na Freepik