25 października uczniowie klas pierwszych uczestniczyli w uroczystości pasowania na uczniów naszej szkoły.
W tym roku szkolnym ślubowanie składało 90 uczniów, którzy uroczyście ślubowali na sztandar szkoły. Tradycyjnie pasowanie na ucznia symbolicznym wielkim ołówkiem dokonała Pani Dyrektor Agata Skierska. Uczniowie najbardziej cieszyli się z prezentów- rożków obfitości. Uroczystość dostarczyła dzieciom i ich rodzicom wielu miłych przeżyć i wrażeń.
We wrześniu nauczyciele zapoznawali się przede wszystkim ze sprzętem fotograficznym. W trakcie wycieczek i imprez szkolnych wykonywali dokumentację fotograficzną przy użyciu:
- aparatu fotograficznego Canon EOS M50 MARK II
- obiektywu Canon EF-M 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM
- karty pamięci SanDisk 256GB.
Konkurs biblioteki
Cały rok szkolny trwa Konkurs na najlepszego czytelnika roku szkolnego 2022/2023. Konkurs wygra uczeń, który przez cały rok szkolny przeczyta największą ilość książek według statystyk biblioteki szkolnej. Nagrody zostaną wręczone na koniec roku szkolnego 2022/2023.
POWODZENIA!!!
Konkurs pt. „Drugie życie starych gazet”
Uczestnicy konkursu: uczniowie klas I – VI oraz I PA, II PA, III PA, IV PA, V PB, VI PA
Warunki uczestnictwa:
- samodzielne wykonanie (podczas zajęć szkolnych) ze starych gazet przestrzennego projektu dowolnej postaci literackiej;
- wstępnej selekcji prac kwalifikowanych do konkursu dokonuje wychowawca klasy I-III lub nauczyciel plastyki;
- każdy uczestnik konkursu może złożyć tylko jedną pracę;
- prace muszą być zaopatrzone w czytelną metryczkę, zawierającą informacje: imię i nazwisko ucznia (autora pracy), klasa ORAZ imię i nazwisko postaci literackiej, tytuł utworu, z którego pochodzi, imię i nazwisko autora utworu literackiego.
Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych 2022 – „Czytanie dla pokoju”
W ramach MMBS odbędzie się szereg działań mających na celu:
⦁ promocję biblioteki szkolnej i jej działań,
⦁ zaakcentowanie Święta Bibliotek Szkolnych,
⦁ propagowanie zainteresowania książką,
⦁ rozbudzenie i kształtowanie kultury czytelniczej,
⦁ podnoszenie poziomu czytelnictwa,
⦁ integrację środowiska szkolnego, promowanie pracy grupowej.